Bayram Dönüşü Trafik İşkencesi

Daha önce de yazmıştım, benim tren ile gerçek anlamda tanışmam bir bayram dönüşü yaşadığım trafik rezaletiydi. 5 saatlik yolu 9 saatte gelmiş tam bir rezillik yaşamıştım.

Bu ramazan bayramı için ne yazık ki tren biletleri yine aylar öncesinden bittiği için otobüsle gidip gelmek zorunda kaldım.

Gidişimde yoğunluktan dolayı İsmail Ayaz' ın dudullu tesislerinde 1 saat otobüs bekledim. Ki ev arkadaşımın Metroyu 3 saat beklemesinin yanında halime şükrettim. Arefe günü yolculuk yaparak Eskişehire 5 saatlik normal sürede ulaştım.

Bayramın 3. günü akşam 18:00 da çıktığım Eskişehirden İstanbul Kozyatağına ulaştığımda ise saatler 02:00 ı gösteriyordu. Kocaeli - Gebze arasını tahminen 2 saatte aldık, tam anlamıyla rezaletti.

Kurban bayramı için tren bileti bakayım dedim ama internetten aldığım mesaj şu : "26/11/2009 tarihinde tren çalismiyor. Lütfen tarihi degistirerek tekrar deneyiniz".

Bakalım bir de Haydarpaşa gişeden şansımızı deneyelim...

0 comments: