GARANTileyemedik

Önceki yazılarımın birinde Garanti Bankası müfettiş yardımcılığı sınavına girdiğimi yazmıştım. Sınavda mayısın ikinci haftası cevap döneceklerini söylemişlerdi ve gerçekten de dedikleri gibi oldu. 8 Mayısta göndermişler cevabı. Mailde de şöyle demişler:

Sn. Guyar

26/04/2009 tarihinde katılmış olduğunuz MY 2009 sonucunuzun başarılı olmadığını,tarafınıza bildirmek isteriz. Başvurunuz ve sürece katılımınız için teşekkür ederiz.Özgeçmişiniz veritabanımızda saklı tutulacak ve ileride niteliklerinize uygun pozisyonlar olması halinde sizinle temasa geçilecektir.
Ayrıca, www.garanti.com.tr/garantilikariyer adresinde yer alan ''İş İlanları''nı takip ederek ilgilendiğiniz pozisyonlara başvurmanız mümkündür.Özgeçmiş bilgilerinizde değişiklik olması halinde, www.garanti.com.tr/garantilikariyer adresinde bilgilerinizi güncellemeniz daha sağlıklı değerlendirilmenizi sağlayacaktır.Gösterdiğiniz ilgiye tekrar teşekkür eder, kariyer arayışınızda başarılar dileriz.
Saygılarımızla,
Garanti'li Kariyer
Eh rica ederim Garanti ne demek her zaman :) Zaten pek bir ümidim olmamakla birlikte yine de maili ilk gördüğümde heyecanlanmadım değil. Acaba dedim başarılı olmuşmuyumdur? Ama maalesef işte.... Garantili Kariyer ile kariyeri garantileyemedik. Müfettişlik aslında kafa olarak da bana uyardı ama şartların uyuyor olması bazen tek başına yeterli olmuyor... Ne diyelim hayırlısı olsun... Garanti'nin dediği gibi kariyer arayışımda başarılar arıyorum... Haydi rastgele...

0 comments: